Reklama może sympatycznie zaskoczyć

Posted: Maj 14, 2013 in Uncategorized
Tagi: , ,

Prezesi firm ustawicznie rozważają, jaką taktykę wybrać, aby podwyższyć ilość potencjalnych klientów, aby pomnożyć zyski korporacji. Dzisiejsza reklama nie polega tylko na udzielaniu się w mediach takich jak gazeta ogólnopolska, czy telewizja. Reklama jest obecnie szalenie zawiłym procesem i korzysta z wielu metod. Niesłychanie popularna jest promocja firmy internetowa, a szczególnie bijący rekordy tzw. social media marketing. Należy wspomnieć, iż nie jest to natrętna forma reklamy, jaką klienci omijają.
Social media to czynności wykonywane na serwisach skupiających społeczność w Internecie. Najbardziej znane i w związku z tym będącymi w zainteresowaniu fachowców od reklamy serwisami skupiającymi społeczność w naszym kraju są: Nasza Klasa, GoldenLine, Google+, Flaker. Jest to metoda, która zaczyna się rozwijać. W Polsce mało, bo 5 % podmiotów przekonało się do social media. Bezsprzeczny jednakże jest naturalnie fakt, że social media należy do narzędzi bardzo przyszłościowych, gdyż Internet stale się rozwija, a liczba jego użytkowników wciąż rośnie. Masa firm decyduje się na Facebooka, stworzenie tam fanpage’a i czynne zdobywanie fanów. Kolejny sposób na reklamę to tzw. custom publishing. Są to narzędzia promocji, które w znakomity sposób tworzą świadomość marki. Zainteresowani w sposób bardziej przychylny odnoszą się do takiej reklamy, gdyż nie jest ona nachalna, pozwala na samodzielność wyboru np. w kwestii polubienia fanpage firmy. To w gestii klientów jest decyzja, czy są zainteresowani informacjami dotyczącymi firmy. W związku z tym ten typ reklamy jest bardzo skuteczny.

Advertisements

Możliwość komentowania jest wyłączona.